10 клас всесвітня історія. Практична робота на тему:Переможені і переможці уПершій світовій війні (наслідки світової війни); або : Повсякденне життя людей в умовах фронту і тилу. опрацюйте пар. 3, матеріали до практичного заняття, має бути змістовна розповідь з висновками. Другий урок. Тема. Україна напередодні Першої світової війни.Дом. завд. пар.1-2.Завдання. 1.У складі яких держав перебували українські землі на поч. 20 ст.?Опрацюйте таблиці на ст.7 (підр. Гісем, Мартинюк). 2. Поясніть поняття, виділені зеленим кольором. 3.Які плани щодо України виношували воюючі країни? 4.Яким було становище українців у складі іноземних держав?5.Як українські політики ставились до світової війни?6. Які політичні організації були створені українцями з початком війни? Дайте характеристику програм СВУ,ГУР, ЗУР.
історія 6 клас
Тема. Диктатура Гая Юлія Цезаря. Дом. завд. пар.46. Завдання.1.Розгляньте монету із зображенням Юлія Цезаря і дайте відповідь на питання там же. 2. Поясніть: диктатор, гладіатори, тріумвірат. 3. Коли була встановлена диктатура Сулли? Що відбувалося в час його правління? 3. Хто і коли утворив Перший тріумвірат? 4. Що означає вислів "Жереб кинуто" та "Перейти Рубікон"? 5. Коли відбулась битва під Фарсалом та чим вона закінчилась? 6. Які заходи здійснив Цезар, ставши правителем Риму? Скласти план відповіді. Також опрацюйте порівняльну таблицю на ст.227. Тема. Практичне заняття. Укласти історичний портрет Цезаря. Ви повинні прочитати уривки з праць давніх істориків про Цезаря , визначити позитивні і негативні риси його характеру,його діяльності, за що римляни любили і поважали Цезаря та чому ненавиділи його.
Коментарі
Дописати коментар