Тема.Джерела, які зберігають пам,ять про історію княжої Русі-України. Дом. завд. пар.10.Завдання.1.Згадайте легенду про заснування Києва. 2.Яку назву носило князівство полян? 3.Що можна дізнатися про князя Аскольда? 4.Коли і як загинув Аскольд? 5.Назвіть князів Руської держави, які правили після Аскольда.Якими справами відзначився кожен з них?6.Випишіть дати і події, про які розповідається у параграфі( це буде хронологічна таблиця). 7.Назвіть історичні пам,ятки, які зберігають пам,ять про княжу Русь-Україну( для цього слід розглянути малюнки і додатковий матеріал, виділений жовтим кольором.Чекаю ваших відповідей!
Тема. Радянсько-німецька війна та Україна (1941-1945рр.) Дом. завд. пар 16 до кінця. Завдання.1.Коли нацистська Німеччина напала на СРСР? 2.Хто, чому і коли проголосив Акт відновлення Української держави? 3.Як відреагували на цей Акт нацисти? 4.Як поводили себе нацисти на українських землях? Використайте спогади прабабусь і прадідусів. 5. Назвіть дві течії руху Опору, які існували ва Україні.6. Складіть розповідь про дії партизанів і підпільників у роки війни.7. Складіть хронологічну таблицю параграфа. 8. Поясніть: Голокост, ОУН-УПА, ООН. 9.Порівняйте політику нацистів в роки війни і дії рашистів зараз. Шановні бать ки! Значна частина учнів працює, але деякі не присилають мені роботи. Це Колодійчук, Романсов, Маценко, Сторожук, Білоус. Чекаю повідомлень!
Практичне заняття №1.Тема. Лічба часу в історії.Працюємо з підручником Бандровського стор.9-11.У зошитах для практичних робіт розв,язуємо Завдання 1.Там є три задачі, які ми розв,язували минулого разу. Вони легкі. Потім розв,язуємо завдання на ст.11 зверху і внизу№2-3..Використайте лінію часу. Іяк підсумок да1йте відповідь на питання: Навіщо історикам обчислювати час? Наступний урок. ТемаПочаток історії. Виникнення людини.Пар. 2-3. Завдання.Як різні теорії пояснюють походження життя? Розгляньте ілюстрації на ст13. В чому суть еволюційної теорії? Назвіть найдавніших людиноподібних істот та коли і де воии жили? Коли найдавніші люди з,явились на території України? Де була їхня перша стоянка? Які знаряддя праці були у них?Дом. завд. пар 2-3 ст.13- 16.
Коментарі
Дописати коментар