9 клас. історія України
Тематичне оцінювання з теми «
Наддніпрянська Україна в другій половині 19 ст.» 9клас. 1.Визначіть
причини, мету і наслідки селянської реформи 1861 року. 2.Чому для Російської
імперії була небезпечною література, видана українською мовою. Тестові завдання. 1.Встановіть правильну відповідність:
монополія- зосередження населення
у великих містах; урбанізація- політика, направлена на створення
великої промисловості; індустріалізація- арешти передових діячів, закриття
прогресивних газет і часописів;
політична реакція-об,єднання підприємств, які
виробляють продукцію певного виду;
пролетаріат- урядова постанова
або ропорядження; циркуляр- найбідніші верстви населення, які не
мають ніякої власності. 2.
Встановіть хронологічну послідовність подій: а) в Києві запущений перший у
Російській імперії електричний трамвай; б)військова реформа; в) земська
реформа;г) польське повстання;г) антикріпосницький рух « Київська козаччина»;д)
підписання Паризького договору, за яким Росії заборонялось тримати у Чорному
морі флот. 3. Установіть правильну
відповідність: В. Антонович- автор слів гімну « Ще не вмерла Україна…» ; П.
Чубинський- видатний український історик, один із засновників
Кирило-Мефодіївського братства; М. Костомаров- натхненник і керівник
хлопоманів; М. Драгоманов- один із засновників « Братерства тарасівців»;
І.Липа- історик, фольклорист, активний
учасник громадівського руху.
4.Заповніть
пропуски : Часопис «Основа» виходив друком у роках і його авторами були ( кілька прізвищ).
5.Навіть галузі промисловості , які розвивались : а) на Правобережній
Україні ; б) на Сході і Півдні України.
Коментарі
Дописати коментар